14/5/09

+ Chan ta chan ta tachan...



Ahir sarao al Barça - Bilbao...

Pitada monumental a l'himne d'Espanya i descarada censura de la televisió pública espanyola.

D'aquí poc torna el Nodo!! XDDD

11 comentarios:

  1. Donç a TV3 em sembla que no arrivarà el NODO perque ho van retransmetre sencer...i no per res...sinó perque era una realitat que estava succeint en aquell moment...hi ha que es pensen que som gilipolles ( tots... siguem d´on siguem...)No puc amb aquests que distorsionen la realitat pensant que som uns ignorants... encara que també hi ha gent que s´ho creu tot....tinc cada anècdota...;)
    Amén

    ResponderEliminar
  2. a mi la veritat es que em fa riure tot plegat, ha cantat tant que tot deu está flipant, per be o per malament... pero es una vergonya!
    em descollono, en serio XDD

    ResponderEliminar
  3. Entre futbol professional, monarques, polítics burgesos i seguidors d'aquests jugadors que cobren entre 400.000 i 700.000 euros al mes, l'única cosa decent que hi devia haver era l'himne espanyol.

    ResponderEliminar
  4. fugint del que es la política i futbol... el que trobo inadmissible es tal manipulació en els medis de comunicació, agradi o no el que va passar, siguis de detres, esquerres, d'amunt o abaix... no es pot permetre l'engany, la modificació i distorsió mediática d'una realitat.
    No es poden amagar les imatges, no poden fer sonar un himne que no es sentía!

    Ara veient vídeos (ni tan sols vaig veure el partit), m'ha recordat als efectes sonors peliculeros en els que es pot sentir a un cotxe xirriar rodes per la sorra :)

    ResponderEliminar
  5. Si, si. Si estic totalment d'acord en que no s'ha de censurar el que va passar. No és cap secret que una part de la joventut catalana i basca són independentistes, i era previsible (per no dir inminent) que passés quelcom per l'estil, doncs la gran majoria d'aquests són futboleros.
    L'únic que dic és que d'aquell event (que no vaig ni veure), l´única cosa decent que hi devia haver era l'himne del nostre país. La resta (futboleros, clubs i jugadors ultramilionaris, independentistes que van a veure com el seu equip "lluita" per la copa DEL REI) era un plat totalment indigerible que convidava no a veure'l, sino a cagar-me en el futbol, la monarquia, el capitalisme, la injustícia social i aquells curts de ment que creuen que qui es sent espanyol és necessàriament un feixista reaccionari.

    PD: Em va dir un amic que va veure una bandera republicana. És estrany que no apallissésin al seu portador per alçar una bandera espanyola.

    ResponderEliminar
  6. No me gusta el fútbol, no lo ví. Pero sabía que estaba prevista una pitada al himno. De cualquier forma no entiendo porqué se escandalizan tanto con la pitada. Se pitan muchas más cosas y mucho más importantes y nadie se escandaliza ni les da la más mínima importancia. A mi ni el himno ni la bandera de este pais me conmueven lo más mínimo. Tampoco me gustan los nacionalismos porque creo que coartan las libertades al igual que hicieron los de TVE, que fue una auténtica vergüenza. ¿Quizás pensaron que íbamos a ser tan estúpidos de no enterarnos de lo que pasaba en el campo?

    ResponderEliminar
  7. Fue una falta de educación, de respeto, y punto.
    Y como a Padme, a mí la bandera y esas patochadas me dan bastante igual. Ni nacionalismos, ni banderas, ni ostias, si suena un himno, te callas y se acabó, sea el que sea...

    Yo siento al Barça, a lo mejor mucho más que todos los catalanes juntos, y me toca "aguantar" el centralismo por nacer y vivir donde lo hago; te llaman "catalán" como si eso fuera un insulto, es la polla..... Y yo siempre respondo igual: "A mi los catalanes me la sudan, como los vascos, los madrileños, los valiisoletanos, los indios, los rusos o los chinos... ¡yo sólo soy culé hasta la médula!" Y es verdad...

    TVE, lo que tenía que haber hecho es reproducir el momento tal como sucedió, sin más. Haciendo lo que hizo, les dio la razón a los bobos que pitaron (que fueron muchos). Pero, vamos, que tampoco me inmutó mucho la cosa, yo estaba a lo que estaba, jejeje.....

    En fin. Al fin y al cabo, ¡¡¡¡¡¡¡VISCA EL BARÇA!!!!!!! Ya van dos...

    ResponderEliminar
  8. Además, tocayo, ¿eso del NODO y la censura? ¡Si tú haces lo mismo! ¿Qué es eso de "Tu comentario será visible tras la aprobación"? Jajajajaja.....

    ResponderEliminar
  9. bueno, supongo que la pitada ante los reyes y el himno, fue el derecho a pataleta, la utilización de un acto público visto por millones de personas para manifestarse libremente...
    Es la única manera de mostrar desacuerdo ante imposiciones tales como la monarquía.
    Conoces alguna manera "legal", "respetuosa" o "democrática" para hacerlo? vaaserquenó!
    De todas maneras creo que en el campo todo el mundo aprovecha para mostrar sus tendencias extra-deportivas sean cuales sean y canalizar su mala leche!

    salut i força al canut!

    ResponderEliminar
  10. pues jo no em vaig enterar de res... com estava a new york veient el partit a la penya del barça i ho veiem via internet pel canal internacional de tv1... m'he assabentat al arribar i veure tots els videos circulant... però bueno allà en sortir els polítics i el rei també vam cridar tots... erem part del públic del estadi...

    ResponderEliminar

Youtube

Loading...